7 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.265
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
176,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540505
Ciężar [kg]: 0.32
Wysokość 1 [mm]: 36.2
Rozwiń więcej danych
104,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
92,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112300500
149,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
149,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230919404
Ciężar [kg]: 0.265
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
187,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540634
Ciężar [kg]: 0.28
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
130,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43066
376,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie AUDI CABRIOLET. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie AUDI CABRIOLET nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie AUDI CABRIOLET posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.