11 produktów
Wybierz auto
0469450H025
Średnica [mm]: 21
Wysokość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
130,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469450H023
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
102,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
102,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 21
Wysokość [mm]: 98
Rozwiń więcej danych
145,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
145,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40R0507JPN
Tryb pracy: Hydrauliczny
161,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
161,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO40R0507OYO
Tryb pracy: Hydrauliczny
177,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
177,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH450H006
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 35
59,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
59,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ1140328
Wysokość [mm]: 98
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
182,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
182,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM0N2428
Sterowanie rolką napinacza: Hydrauliczny
291,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
291,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV45H06
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 35
63,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 55
Wysokość [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
38,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505513
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
40,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.