7 produktów
Wybierz auto
47,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
47,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
63,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 62
Wysokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
94,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4503316
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
58,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4503315
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
50,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694503313
Średnica [mm]: 62
Wysokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
98,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADM57648
Ciężar [kg]: 0.18
Zdjęcie producenta: 1
186,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie MAZDA MX-6. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie MAZDA MX-6 nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie MAZDA MX-6 posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.