6 produktów
Wybierz auto
ASH4505514
Średnica [mm]: 55
Wysokość [mm]: 19.5
Rozwiń więcej danych
38,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV45519
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 33
49,01
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
49,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
49,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505519
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 33
41,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505513
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
43,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
43,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47635C
Ciężar [kg]: 0.44
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
260,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
260,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.