Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do FORD RANGER IV

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 2100, Szerokość [mm]: 21.4, Ilość żeber: 6
42,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576463MC

Pasek klinowy GATES 6463MC

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
28,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576477MC

Pasek klinowy GATES 6477MC

Długość [mm]: 1175, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
33,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1550, Ilość żeber: 7
52,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1060, Ilość żeber: 4
23,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB13X825

Pasek klinowy INA FB 13X825

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13
22,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.11
21,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A1100C

Pasek klinowy DAYCO 13A1100C

Długość [mm]: 1100, Szerokość [mm]: 13
28,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2155, Ilość żeber: 6
44,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.125
27,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 990, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X990LA
19,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13
22,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1040, Ilość żeber: 4
22,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx1000

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx1000

26,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Szerokość [mm]: 21.4, Ilość żeber: 6
43,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.096
27,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 13
22,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.114
27,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1100, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu FORD RANGER IV

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FORD RANGER IV. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FORD RANGER IV.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie FORD RANGER IV

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD RANGER IV może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

FORD RANGER IV – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD RANGER IV pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.