🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do INFINITI M

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy GATES 7PK2020XS
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 7PK2020XS
Długość [mm]: 2020, Szerokość [mm]: 24.92, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
81,29 zł
81,29 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK1148
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK1148
Ilość żeber: 6, dla długości paska klinowego [mm]: 1148
43,91 zł
43,91 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1973
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1973
Długość [mm]: 1973, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
55,47 zł
55,47 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 076
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 076
Długość [mm]: 950, Ilość żeber: 4
26,73 zł
26,73 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK1148
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK1148
Długość [mm]: 1148, Ilość żeber: 6, Masa [g]: 109
39,13 zł
39,13 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 3PK865
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 3PK865
Długość [mm]: 865, Ilość żeber: 3
25,28 zł
25,28 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1150
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1150
Długość [mm]: 1150, Ilość żeber: 6
43,56 zł
43,56 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1148
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1148
Długość [mm]: 1148, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
43,19 zł
43,19 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 4PK948
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 4PK948
Długość [mm]: 948, Szerokość [mm]: 14.24, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-...
46,32 zł
46,32 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 943
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 943
Długość [mm]: 1145, Ilość żeber: 6
33,18 zł
33,18 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do INFINITI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu INFINITI M

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu INFINITI M. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu INFINITI M.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie INFINITI M

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie INFINITI M może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

INFINITI M – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie INFINITI M pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.