56 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03555PK847
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03576265MC
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 036510A0740C
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 036510A0825C
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03575PK848
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03576272MC
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03541987947638
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: INAFB10X1050
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355AVX10X850
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355AVX10X825
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987947685
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DEN5PK847
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355AVX10X775
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355AVX10X1050
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355AVX10X940
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987947605
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355AVX10X735
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355AVX10X913
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SNRCA10AV685
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SNRCA10AV825
Dostawa na środę, 3 lipca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu LANCIA DELTA I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu LANCIA DELTA I.