Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do LANCIA DELTA I

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.079
41,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1050

Pasek klinowy INA FB 10X1050

Długość [mm]: 1050, Szerokość [mm]: 10
21,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 848, Szerokość [mm]: 17.8, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-k...
45,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576272MC

Pasek klinowy GATES 6272MC

Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0825C

Pasek klinowy DAYCO 10A0825C

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 10
19,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.068
18,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 740, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.066
21,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0740C

Pasek klinowy DAYCO 10A0740C

Długość [mm]: 740, Szerokość [mm]: 10
18,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576265MC

Pasek klinowy GATES 6265MC

Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
18,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1345, Ilość żeber: 5
39,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 850, Ilość żeber: 5
31,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SNRCA10AV770

Pasek klinowy SNR CA10AV770

Długość [mm]: 770, Masa [g]: 88, Szerokość 1 [mm]: 10
19,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10
18,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1050, Szerokość [mm]: 10
20,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1340, Ilość żeber: 5
35,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1350, Ilość żeber: 5
36,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 850, Ilość żeber: 5
25,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1340, Ilość żeber: 5, Masa [g]: 106
38,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu LANCIA DELTA I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu LANCIA DELTA I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu LANCIA DELTA I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie LANCIA DELTA I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie LANCIA DELTA I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

LANCIA DELTA I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie LANCIA DELTA I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.