Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do LEXUS GS IV

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1550

Ciężar [kg]: 0.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

46,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1550

Ilość żeber: 7

52,64

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

52,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.184

69,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

69,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2053

Ilość żeber: 6

57,76

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

57,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 800

Ciężar [kg]: 0.06

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

22,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2052

Ciężar [kg]: 0.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

43,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

23,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

23,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość żeber: 6

Dla długości paska klinowego [mm]: 1680

49,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

49,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1549

Ilość żeber: 7

46,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

46,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1550

Parametr: 7pk1550

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

50,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1550

Szerokość [mm]: 24.92

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

71,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2053

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

68,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS GS IV

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu LEXUS GS IV

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu LEXUS GS IV. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu LEXUS GS IV.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie LEXUS GS IV

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie LEXUS GS IV może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

LEXUS GS IV – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie LEXUS GS IV pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.