49 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03654PK855
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128784
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03554PK850
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03554PK885
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN4PK885
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03574PK855
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03554PK860
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY0500040950
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210500040884
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN4PK890
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987947895
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BLUAD04R855
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947898
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03554PK950
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03654PK946
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKMV4PK855
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1118101600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRU0719057
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASH1124PK855
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASH1124PK885
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MAZDA MX-5 II. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MAZDA MX-5 II.