Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

76 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.061
27,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 5
30,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1135, Ilość żeber: 5
22,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.073
33,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.118
48,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576463MC

Pasek klinowy GATES 6463MC

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
28,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 970, Ilość żeber: 4
28,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 970, Ilość żeber: 4
30,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 968, Ilość żeber: 4
25,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 775, Ilość żeber: 4
20,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0875C

Pasek klinowy DAYCO 13A0875C

Długość [mm]: 875, Szerokość [mm]: 13
23,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 835, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X835LA
18,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Parametr: 5PK1125, Ilość żeber: 5
26,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A1075C

Pasek klinowy DAYCO 10A1075C

Długość [mm]: 1075, Szerokość [mm]: 10
20,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.1
17,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1130, Parametr: 5PK1130, Ilość żeber: 5
34,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 970, Parametr: 4PK0970, Ilość żeber: 4
23,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB13X825

Pasek klinowy INA FB 13X825

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13
22,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0838R

Pasek klinowy DAYCO 13A0838R

Długość [mm]: 838, Szerokość [mm]: 13
25,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1138, Ilość żeber: 5
29,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.