-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do PEUGEOT 106 II

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK1054

Ciężar [kg]: 0.096

38,39

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

38,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 5PK963

Długość [mm]: 963

Szerokość [mm]: 17.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,44

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

38,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK1030

Ciężar [kg]: 0.094

34,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

34,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 5PK725

Długość [mm]: 725

Ilość żeber: 5

27,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

27,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 005 1030

Długość [mm]: 1030

Ilość żeber: 5

22,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

22,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 5PK962

Długość [mm]: 962

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,14

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

22,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 5PK1030

Długość [mm]: 1030

Ilość żeber: 5

28,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

28,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 5PK1030

Długość [mm]: 1030

Szerokość [mm]: 17.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

38,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy HART 305 716

Długość [mm]: 710

Szerokość [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,13

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

14,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK775

Ciężar [kg]: 0.074

30,39

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

30,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK725

Ciężar [kg]: 0.07

32,83

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

32,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK962

Ciężar [kg]: 0.088

35,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

35,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

29,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 28841

Długość [mm]: 963

Ciężar [kg]: 0.118

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

24,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

24,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

18,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

18,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 5PK1023

Długość [mm]: 1023

Ilość żeber: 5

32,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

32,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 5PK775

Długość [mm]: 775

Ilość żeber: 5

30,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

30,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

31,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA5PK962

Długość [mm]: 962

Ilość żeber: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

33,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK1025

Ciężar [kg]: 0.093

38,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 24.06

38,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 106 II

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu PEUGEOT 106 II

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu PEUGEOT 106 II. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu PEUGEOT 106 II.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie PEUGEOT 106 II

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie PEUGEOT 106 II może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

PEUGEOT 106 II – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie PEUGEOT 106 II pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.