Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do SAAB 900 I

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.133
30,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0825C

Pasek klinowy DAYCO 10A0825C

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 10
19,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.066
22,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576477MC

Pasek klinowy GATES 6477MC

Długość [mm]: 1175, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
33,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1175, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
19,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1200, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
20,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1250

Pasek klinowy INA FB 10X1250

Długość [mm]: 1250, Szerokość [mm]: 10
23,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.112
32,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0975C

Pasek klinowy DAYCO 10A0975C

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 10
20,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A1180C

Pasek klinowy DAYCO 13A1180C

Długość [mm]: 1180, Szerokość [mm]: 13
30,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 980, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.076
21,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A1175C

Pasek klinowy DAYCO 10A1175C

Długość [mm]: 1175, Szerokość [mm]: 10
22,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1175, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
24,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 965, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
17,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.089
26,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.094
27,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.065
19,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.135
29,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu SAAB 900 I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu SAAB 900 I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu SAAB 900 I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie SAAB 900 I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie SAAB 900 I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

SAAB 900 I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie SAAB 900 I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.