Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do SAAB 900 II

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK2271

Ciężar [kg]: 0.229

66,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2263

Długość [mm]: 2263

Ilość żeber: 6

51,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2315

Długość [mm]: 2315

Ilość żeber: 6

64,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK2270

Długość [mm]: 2270

Ilość żeber: 6

58,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

58,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1893

Długość [mm]: 1893

Ilość żeber: 6

35,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

35,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1893

Ciężar [kg]: 0.193

61,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK1893

Długość [mm]: 1893

Ilość żeber: 6

46,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 4518100100

Długość [mm]: 2625

Ilość żeber: 6

54,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

54,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1893

Długość [mm]: 1893

Ilość żeber: 6

47,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 2013

Długość [mm]: 2013

Ilość żeber: 6

48,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 2270

Długość [mm]: 2270

Ilość żeber: 6

52,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 991

Długość [mm]: 2300

Ilość żeber: 6

55,40

zł/szt.

Kraków: pt. 11.07

U ciebie: pt. 11.07

55,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK2622

Ilość żeber: 6

Dla długości paska klinowego [mm]: 2622

55,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 2300

Długość [mm]: 2300

Ilość żeber: 6

53,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK2271

Długość [mm]: 2271

Ilość żeber: 6

41,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

41,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 075

Długość [mm]: 2625

Ilość żeber: 6

59,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2300

Długość [mm]: 2300

Ilość żeber: 6

56,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 948 464

Długość [mm]: 2300

Ilość żeber: 6

54,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2013

Długość [mm]: 2013

Ilość żeber: 6

59,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2625

Długość [mm]: 2625

Ilość żeber: 6

56,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 900 II

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu SAAB 900 II

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu SAAB 900 II. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu SAAB 900 II.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie SAAB 900 II

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie SAAB 900 II może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

SAAB 900 II – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie SAAB 900 II pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.