4 produkty
Wybierz auto
049026034
Strona zabudowy: Z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
37,77
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
37,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040115641
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
52,11
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
52,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040115640
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
99,67
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
99,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040114972
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
38,92
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
38,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FIAT CINQUECENTO. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FIAT CINQUECENTO mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FIAT CINQUECENTO ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.