Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FIAT FIORINO

65 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 51813605, Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.179, Rodzaj mocowania: podstawa...
87,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
94,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.82, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Zdjęcie producenta: 1
146,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, z tyłu z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
145,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
218,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
237,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1844.C7, Strona zabudowy: z tyłu, na dole, Długość [mm]: 180, Rodzaj mocowania: p...
125,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
374,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Numer seryjny: ZPS-PE-031
195,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 843
104,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej
152,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
141,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 51813607, Strona zabudowy: z tyłu, Masa [g]: 803
99,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
83,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, na dole, Długość [mm]: 180, Ciężar [kg]: 0.89, Rodzaj mocowania: pods...
137,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
95,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, z lewej, góra
172,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
274,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Długość [mm]: 210, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
157,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FIAT FIORINO?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FIAT FIORINO. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FIAT FIORINO?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FIAT FIORINO mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FIAT FIORINO – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FIAT FIORINO ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.