8 produktów
Wybierz auto
MCA12016
Strona zabudowy: Z tyłu
79,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600282084
Strona zabudowy: Z tyłu
171,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849359091
145,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
145,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA41557
Strona zabudowy: Oś przednia
84,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX400510
52,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550KMBCD16ATF
Ciężar [kg]: 0.42
46,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
46,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049070884
Strona zabudowy: Z tyłu
81,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX400639
41,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie HYUNDAI ELANTRA III. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd HYUNDAI ELANTRA III mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie HYUNDAI ELANTRA III ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.