5 produktów
Wybierz auto
FESTMMCU10LH
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 1.01
133,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
133,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY076
117,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY075
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Zps-ty-075
47,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY077
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
63,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTMMCU10
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.789
99,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie LEXUS RX I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd LEXUS RX I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie LEXUS RX I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.