🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do LEXUS RX II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Poduszka silnika JAPKO GOJ2590
Poduszka silnika JAPKO GOJ2590
Rodzaj mocowania: hydropodstawa
214,53 zł
214,53 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika JAPKO GOJ2647
Poduszka silnika JAPKO GOJ2647
Strona zabudowy: z przodu po prawej, Długość [mm]: 214, Szerokość [mm]: 46, średnica wewnętrz...
103,26 zł
103,26 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST TM-MCU35RH
Poduszka silnika FEBEST TM-MCU35RH
Strona zabudowy: z przodu po prawej, Ciężar [kg]: 1.093
158,26 zł
158,26 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika NTY ZPS-TY-078
Poduszka silnika NTY ZPS-TY-078
Strona zabudowy: na dole
63,77 zł
63,77 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika ASHIKA GOM-2590
Poduszka silnika ASHIKA GOM-2590
Rodzaj mocowania: hydropodstawa
167,64 zł
167,64 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST TMB-GSU45RR
Poduszka silnika FEBEST TMB-GSU45RR
Ciężar [kg]: 0.215, Ilość: 3
37,07 zł
37,07 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST TM-GSU35RH
Poduszka silnika FEBEST TM-GSU35RH
Ciężar [kg]: 2.369, Długość opakowania [cm]: 22.5, Szerokość opakowania [cm]: 19.5, Wysokoś�...
167,99 zł
167,99 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST TM-045
Poduszka silnika FEBEST TM-045
Ciężar [kg]: 1.955, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Ilość: 2
227,72 zł
227,72 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST TM-047
Poduszka silnika FEBEST TM-047
Ciężar [kg]: 1.966, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Ilość: 2
185,49 zł
185,49 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika GSP 514776
Poduszka silnika GSP 514776
Strona zabudowy: z lewej
129,05 zł
129,05 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie LEXUS RX II?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie LEXUS RX II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie LEXUS RX II?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd LEXUS RX II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

LEXUS RX II – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie LEXUS RX II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.