6 produktów
Wybierz auto
Producenci
FESTM2GRFERH
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 1.246
108,00
zł/szt.
Kraków: śr. 05.11
U ciebie: śr. 05.11
108,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM2GRFEFR
Ciężar [kg]: 2.24
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
224,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.11
224,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM2AZFELH
Ciężar [kg]: 2.007
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
250,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.11
250,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP514752
Strona zabudowy: Z lewej
135,86
zł/szt.
Kraków: śr. 05.11
U ciebie: śr. 05.11
135,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY001
126,59
zł/szt.
Kraków: śr. 05.11
U ciebie: śr. 05.11
126,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY113
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
69,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.11
U ciebie: śr. 05.11
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie LEXUS RX III. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd LEXUS RX III mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie LEXUS RX III ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.