4 produkty
Wybierz auto
FESMZM626MT
Strona zabudowy: Częsć tylna, na dole
Ciężar [kg]: 0.349
Rozwiń więcej danych
45,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.02
45,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMZM001
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 0.94
92,99
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
92,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMZM626
Strona zabudowy: Częsć tylna, na dole
Ciężar [kg]: 0.365
46,37
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600391653
Strona zabudowy: Z przodu
40,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.02
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MAZDA XEDOS 6. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MAZDA XEDOS 6 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MAZDA XEDOS 6 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.