16 produktów
Wybierz auto
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
47,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOPCK30
Opcja wyposażenia: 42 links
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch drabinkowy sworzniowy
57,97
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
57,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625111
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
697,64
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
697,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
042299110194
Ciężar [kg]: 0.19
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
55,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040133896
Ciężar [kg]: 0.112
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G44hcf
Rozwiń więcej danych
135,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0218104
Dla numeru oe: 642 180 2101
745,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
745,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
042299110193
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
52,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOME002
Numer seryjny: Bpo-me-002
524,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
524,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NNE5310010000
Dla numeru oe: A 642 180 21 01
Ilość zębów: 20
594,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
594,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA558004010
88,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040109237
Ciężar [kg]: 0.19
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
47,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP379
684,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
684,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
040125446
Ciężar [kg]: 0.111
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G44hcf
Rozwiń więcej danych
124,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
124,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB180455
Ciężar [kg]: 1.49
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
533,01
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
533,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
040134972
Ciężar [kg]: 0.25
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hc, g53hr
Rozwiń więcej danych
54,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040147758
Ciężar [kg]: 1.45
Zdjęcie producenta: 1
575,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
575,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL X164 pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak MERCEDES-BENZ KLASA GL X164 o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL X164 wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.