Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do PEUGEOT 106 II

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.188, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 48, Wyk...
57,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.188, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 48, Wyk...
51,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.166, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 42, Wyk...
48,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.167, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 44, Wyk...
49,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.167, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 44, Wyk...
56,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33103738

Pompa oleju SWAG 33 10 3738

Ciężar [kg]: 1.5, Zdjęcie producenta: 1
229,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica wewnętrzna [mm]: 57.7, średnica zewnętrzna [mm]: 67.7
285,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 42, Wykonanie łańcucha: Simplex
63,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21
211,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV420468

Pompa oleju VAICO V42-0468

Przestrzegaj danych technicznych: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z koł...
278,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SAS3650006

Pompa oleju SASIC 3650006

dla numeru OE: 1001C9
178,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21
234,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 48, Wykonanie łańcucha: Simplex, Łańcuch zamknięty
36,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21
264,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPOCT000

Pompa oleju NTY BPO-CT-000

Ilość zębów: 21, Przestrzegaj danych technicznych: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzup...
132,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21
193,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zębatym
160,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
118,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 48, Wykonanie łańcucha: Simplex
66,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21
239,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Pompa oleju w samochodzie PEUGEOT 106 II – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT 106 II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach PEUGEOT 106 II

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT 106 II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

PEUGEOT 106 II – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT 106 II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.