Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do PEUGEOT 508 I

47 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łańcuch pompy oleju SWAG 99 11 0011

Ciężar [kg]: 0.188

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

64,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju FEBI BILSTEIN 09268

Ciężar [kg]: 0.188

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

51,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju PIERBURG 7.28048.07.0

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału

424,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

424,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju PIERBURG 7.07919.15.0

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z uszczelniaczem wału

509,82

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

509,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-CT-004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju

Typ pompy: Pompa zębata

578,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

578,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju TOPRAN 722 974

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału

237,88

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

237,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju FEBI BILSTEIN 32545

Ciężar [kg]: 0.145

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

67,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch, napęd pompy oleju FEBI BILSTEIN 180030

Ciężar [kg]: 0.106

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G44hcf-4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

60,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

202,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

202,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju ASHIKA 157-OP-OP11

Opcja wyposażenia: Early version

789,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

789,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

180,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

180,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

62,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

994,04

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

994,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SASIC 3650001

Dla numeru oe: 1001f2

330,54

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

330,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

161,38

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

161,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju ABAKUS 102-00-035

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju

Typ pompy: Pompa zębata

665,25

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

665,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

185,07

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

185,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

209,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

209,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju BLUE PRINT ADBP610066

Ciężar [kg]: 1.339

Zdjęcie producenta: 1

279,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

279,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

297,42

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

297,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 508 I

Pompa oleju w samochodzie PEUGEOT 508 I – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT 508 I pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach PEUGEOT 508 I

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT 508 I o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

PEUGEOT 508 I – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT 508 I wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.