32 produktów
Wybierz auto
Ilość ogniw łańcucha: 52
Wykonanie łańcucha: Simplex
49,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
49,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.188
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
54,48
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
54,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.188
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
51,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
296,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
296,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
259,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
259,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
71,94
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.205
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
44,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
44,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
262,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
262,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
189,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
189,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 32
167,70
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
167,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.027
Zdjęcie producenta: 1
314,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
314,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
127,39
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
127,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 289,46
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 289,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
219,70
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
219,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
914,20
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
914,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
370,38
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
370,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
167,48
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
167,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 32
172,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
172,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.092
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
253,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
253,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 9808634180
382,80
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
382,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT BOXER pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT BOXER o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT BOXER wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.