Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do BMW 5 G30/F90

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: za turbosprężarką, Obudowa filtra powietrza
561,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
239,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: BKS-BM-038
934,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV516

ESEN SKV 49SKV516

138,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie BMW 5 G30/F90?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu BMW 5 G30/F90?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW 5 G30/F90 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

BMW 5 G30/F90 – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.