8 produktów
Wybierz auto
MAX700130
12,82
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
12,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR005070
15,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
15,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10630182
Dla numeru artykułu: V10-63-0167
27,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10630180
Dla numeru artykułu: V10-63-0167
25,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
25,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbosprężarce
22,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
22,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR259590
Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbosprężarce
46,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR236500
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
Liczba otworów do mocowania: 2
18,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
18,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
16,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
16,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach AUDI Q7 II (4M). Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach AUDI Q7 II (4M) odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.