🔥 Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł ❗ Kod: KOSMETYKZA1

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do FIAT PUNTO II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

22,20 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
197,99 zł
197,99 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
11,36 zł
11,36 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,51 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
37,37 zł
37,37 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
108,02 zł
108,02 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,23 zł
31,23 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,07 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,96 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

FIAT PUNTO II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach FIAT PUNTO II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach FIAT PUNTO II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach FIAT PUNTO II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.