Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do PORSCHE CAYENNE II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbosprężarce, Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbospr...
20,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po chłodnicy AGR
24,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 2
15,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po chłodnicy AGR
18,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

PORSCHE CAYENNE II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach PORSCHE CAYENNE II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach PORSCHE CAYENNE II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach PORSCHE CAYENNE II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.