25 produktów
Wybierz auto
0445427101010
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
1 139,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
1 139,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV220706
Ciężar [kg]: 1.966
1 378,39
zł/szt.
Kraków: śr. 26.11
U ciebie: śr. 26.11
1 378,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59515108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
601,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
601,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217006
Ilość zębów: 46
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
774,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
774,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
304,55
zł/szt.
Kraków: pt. 21.11
U ciebie: pt. 21.11
304,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV700756
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
648,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
648,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217029
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
483,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
483,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
1 103,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
1 103,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270694
Ilość połączeń: 2
366,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
366,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA11105916
Ciężar [kg]: 0.962
Zdjęcie producenta: 1
692,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
692,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9119
293,22
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
293,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV500
261,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
261,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV96SKV087
390,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
390,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
377,05
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
377,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
314,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
314,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410066
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
566,78
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
566,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899113
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
540,98
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
540,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
309,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
309,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYERZCT000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Rozwiń więcej danych
358,80
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
358,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
452,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
452,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach PEUGEOT jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu PEUGEOT, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.