8 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 059 919 563
Wymiar gwintu: M10x1 mm
Rozwiń więcej danych
37,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330644
Ilość połączeń: 2
40,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
40,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230928334
Ciężar [kg]: 0.02
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
40,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
40,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046333145
Wymiar gwintu: M 10x1
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
31,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
31,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 10
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
29,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
29,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830255
Wymiar gwintu: M10x1.0
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
38,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873255
37,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
39,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie AUDI A8 D3 odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie AUDI A8 D3 to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie AUDI A8 D3 wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.