Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do BMW Z3

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

19,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
38,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Kolor obudowy: biały, czarny, Wersja: 2
40,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13 62 1 703 993, Gwint zewn. [mm]: M12x1,5, Rozmiar klucza: 22 mm, Rodzaj czujnika: c...
21,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13 62 1 433 076, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 22 mm, Rodzaj czujnika: ...
27,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Czujnik temperatury oleju w samochodzie BMW Z3

Czujnik temperatury oleju w aucie BMW Z3 odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

BMW Z3 – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie BMW Z3 to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie BMW Z3 – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie BMW Z3 wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.