Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do LAND ROVER RANGE ROVER

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacj...
104,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13 62 2 246 977, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, Ciśni...
104,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4
77,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, z pie...
171,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4, Zakres pomiarowy od [kPa]: 22, Zakres pomiarowy do [kPa]: 305, Zakres pomiar...
159,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 2080, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Od cisnienia [Pa]: 10000, Do cisnienia [Pa]: ...
168,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania LAND ROVER RANGE ROVER – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.