Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 13 62 2 246 977
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,34
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
106,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400491
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
165,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
165,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112041
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
160,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
160,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
76,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403461
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
102,65
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
102,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
167,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
167,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.