Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do RENAULT LAGUNA I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 100000, Napięcie znamionowe: 5, ...
127,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, Ciśnienie od [kPa]: 15, Ciśnienie do...
44,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość połączeń: 3, Art...
141,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 12614970, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Ciśnienie od [kPa]...
70,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Od cisnienia [Pa]: 15000, Do cisnienia [Pa]: 255000, Napięcie znamionowe: 5, Artykuł uzupełniają...
150,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT LAGUNA I – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT LAGUNA I przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania RENAULT LAGUNA I – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT LAGUNA I to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.