40 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): R173s/bfs148s
439,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007871
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
397,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP610002
Ciężar [kg]: 1.925
Zdjęcie producenta: 1
444,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176294
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.365
Rozwiń więcej danych
277,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007705
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
538,11
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
538,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0346
Materiał: Stal
460,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007708
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
696,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
696,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647104
Dla numeru oe: 0801ff
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
990,55
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
990,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c369, r173s
1 220,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 220,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052175
Strona zabudowy: Strona wylotowa
344,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
344,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647108
Dla numeru oe: 0801eg, 11317565422
Strona zabudowy: Strona wylotowa
663,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
663,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007853
Strona zabudowy: Strona wylotowa
592,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
592,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428018310
1 085,87
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
1 085,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428018910
1 181,77
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
1 181,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428019010
982,42
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
982,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052271
Strona zabudowy: Strona wylotowa
434,06
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
434,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052361
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Długość [mm]: 450
474,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
474,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS2300
399,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007674
388,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM969
Materiał: Stal
611,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
611,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów PEUGEOT 508 I mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach PEUGEOT 508 I, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut PEUGEOT 508 I, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu PEUGEOT 508 I, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.