Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
41 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa
623,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
623,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.925
Zdjęcie producenta: 1
439,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
439,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
511,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
511,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 37
Długość [mm]: 410.2
386,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
386,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.365
Rozwiń więcej danych
270,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
270,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): R173s/bfs148s
434,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
434,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
667,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
667,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Długość [mm]: 450
495,05
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
495,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
340,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
340,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
565,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
565,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
801,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
801,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Wlot
Długość opakowania [cm]: 61.5
Rozwiń więcej danych
801,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
801,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
712,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
712,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c369, r173s
1 209,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 209,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 170,41
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
1 170,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
1 117,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 117,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
532,93
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
532,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
693,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
693,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
560,19
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
560,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
506,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
506,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów PEUGEOT 508 I mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach PEUGEOT 508 I, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut PEUGEOT 508 I, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu PEUGEOT 508 I, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.