Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do AUDI A8

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
ERA
NGK
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
FACET
MAXGEAR
SKV
ABAKUS
BORSEHUNG
EPS
FEBI BILSTEIN

52,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550132A

Ciężar [kg]: 0.026

Ilość połączeń: 4

54,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10117

Ilość podłączonych styków: 4

77,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

77,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

62,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

109,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

61,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV120

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

51,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15196

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 150000

198,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

198,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15037

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,73

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

130,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15093

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

150,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

96,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15043

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

116,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

91,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3372

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

113,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15042

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0118

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0000

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

103,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A8

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu AUDI A8

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak AUDI A8. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

AUDI A8 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie AUDI A8, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie AUDI A8

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.