12 produktów
Wybierz auto
ENERGYMAP0002
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
42,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.022
Ilość połączeń: 4
71,92
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
71,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
47,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
43,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.064
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
69,26
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
69,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9086JPN
Ilość biegunów: 3
47,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 76.5
Szerokość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
127,28
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
127,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Ciśnienie od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
41,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
36,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
47,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
51,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
83,99
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
83,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 205 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie PEUGEOT 205 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.