Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT AVANTIME

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

50,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 250000
117,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Techniczny numer informacyjny: SI 0102, SI 1013, SI 1013-07, SI 1013-08, S...
167,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zakres pomiarowy od [kPa]: 10, Zakres pomiarowy do [kPa]: 115, Zakres pomiar...
191,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.128, Ciśnienie [bar] do: 1.123, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]:...
134,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kolor obudowy: czarny
69,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 10000, Do cisnienia [Pa]: 115000
157,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 100000
109,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 15000, Do cisnienia [Pa]: 255000
160,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny
51,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera...
115,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.022, Kolor: czarny, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 3, Kolor: czarny,...
141,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 82 00 719 629, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: ...
56,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
66,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
157,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
117,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość podłączonych styków: 3
98,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT AVANTIME

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT AVANTIME. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT AVANTIME – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT AVANTIME, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT AVANTIME

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.