13 produktów
Wybierz auto
Producenci
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
224,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
224,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 60000
Do cisnienia [pa]: 340000
152,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
176,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
176,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
188,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
188,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
557,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
557,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
695,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
695,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
454,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
454,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
138,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
24,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
24,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
440,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
214,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU LEGACY IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUBARU LEGACY IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.