14 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość biegunów: 2
25,10
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
25,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
980,76
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
980,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
504,37
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
504,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
539,39
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
539,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
562,76
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
562,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
54,09
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 60000
Do cisnienia [pa]: 340000
154,59
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
154,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
190,29
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
190,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
178,19
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
178,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
226,93
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
226,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
190,58
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
190,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,78
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
182,29
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
182,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,52
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
143,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU LEGACY IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUBARU LEGACY IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.