Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do AUDI A1 8X

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

44,54

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

44,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0545 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 493,66

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 493,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0844 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 749,69

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 749,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0682 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 104,47

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 104,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0680 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 263,57

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 263,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2295 601 009

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 741,19

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 741,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836724

Ciężar [kg]: 7.41

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 375,10

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

2 375,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2295 601 008

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 383,10

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

1 383,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0900 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 512,57

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 512,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0944 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa

Liczba otworów do mocowania: 6

1 284,50

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 284,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 343

Średnica [mm]: 228

1 321,83

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 321,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 3021 600 285

Średnica [mm]: 230

866,05

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

866,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 344

Średnica [mm]: 228

1 206,31

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 206,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 961

Średnica [mm]: 240

1 148,39

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 148,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 002 182

Średnica [mm]: 240

1 259,06

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

1 259,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2295 601 007

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 432,02

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 432,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 993

Średnica [mm]: 240

1 127,25

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

1 127,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 3021 600 295

Średnica [mm]: 230

646,86

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

646,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A1 8X

Koło dwumasowe AUDI A1 8X – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu AUDI A1 8X, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie AUDI A1 8X

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

AUDI A1 8X – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu AUDI A1 8X. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.