Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do AUDI A1 8X

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba śrub: 6
46,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415068209

Koło dwumasowe LUK 415 0682 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Artykuł uzupełniający / inform...
1 146,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Ilość zębów: 129, Artykuł uz...
1 651,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415068009

Koło dwumasowe LUK 415 0680 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Artykuł uzupełniający / inform...
1 312,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 230
590,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415054509

Koło dwumasowe LUK 415 0545 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Ilość zębów: 129, Artykuł uz...
1 485,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415084409

Koło dwumasowe LUK 415 0844 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Artykuł uzupełniający / inform...
1 737,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
350,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 7.41, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym, Liczba otworów d...
2 325,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Ilość zębów: 129, Artykuł uz...
1 505,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa, Liczba otworów do moco...
1 288,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Artykuł uzupełniający / inform...
1 540,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 217,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Ilość zębów: 129, Artykuł uz...
1 377,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 355,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 230
738,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 149,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 334,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 184,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Koło dwumasowe AUDI A1 8X – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu AUDI A1 8X, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie AUDI A1 8X

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

AUDI A1 8X – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu AUDI A1 8X. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.