Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do DACIA DOKKER

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 12, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]: 40, Rodzaj zawiesz...
60,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
155,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
49,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0404BAC340NY18

Łożysko oporowe SNR BAC340NY18

Masa [g]: 87, Szerokość 1 [mm]: 29.7, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 60.8, średnica wewnętrzna 1 ...
56,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.102, Wersja: KM Germany 069 0556, Zdjęcie producenta: 1
58,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-1
70,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DACIA

Łożysko oporowe w samochodzie DACIA DOKKER – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie DACIA DOKKER. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

DACIA DOKKER – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie DACIA DOKKER mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie DACIA DOKKER?

Producent samochodu DACIA DOKKER rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.