10 produktów
Wybierz auto
82,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
82,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,82
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
95,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,12
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
84,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-0
81,20
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
81,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-1
73,01
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
73,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,20
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
83,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-0
114,06
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 50
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
158,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
158,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 35
Szerokość [mm]: 11
Rozwiń więcej danych
70,23
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
70,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 28
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
55,62
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
55,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W124 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.