18 produktów
Wybierz auto
Producenci
190,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
190,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
213,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
213,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
204,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
204,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
218,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
218,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
214,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
214,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
207,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
207,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Otwór o śr [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
148,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
148,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
410,18
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
410,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 8,5, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
168,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
168,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
System hamulcowy: Valeo
100,16
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
100,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
101,19
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
101,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
141,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
141,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
97,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
97,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
207,01
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
207,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.215
Ilość: 1
166,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
166,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
145,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
145,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
215,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
215,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że CITROËN JUMPER Jumper I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.