Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Średnica 1 [mm]: 15.88
130,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
130,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
112,67
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
112,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
112,79
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
86,94
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
86,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
95,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
127,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
127,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.88
106,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
106,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
83,59
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
83,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 1x m10x1.0
Rozwiń więcej danych
112,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
112,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
105,06
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
105,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
136,74
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
136,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
178,37
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
178,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA CELICA VII jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA VII są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA CELICA VII zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA CELICA VII, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.