16 produktów
Wybierz auto
04699502242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
101,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699502250
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
175,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550182
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
87,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
128,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
128,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC9018
Średnica 1 [mm]: 15.88
131,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30105
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
113,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPTY006
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 1x m10x1.0
Rozwiń więcej danych
114,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
114,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
106,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460099
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
77,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S2017JPN
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
113,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0180RAT220
Ciężar [kg]: 0.014
Długość opakowania [cm]: 10
Rozwiń więcej danych
34,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
34,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80354
Średnica tłoka cylindra: 15.88
107,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75046
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
138,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95250
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
209,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
209,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMT141
180,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA CELICA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA CELICA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA CELICA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.