4 produkty
Wybierz auto
Producenci
LPR3220
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
221,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
221,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30005P
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
243,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30005
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
228,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3220P
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
239,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
239,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu AUDI A8 D4 zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu AUDI A8 D4 powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie AUDI A8 D4 można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.