3 produkty
Wybierz auto
LPR3220
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
223,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
223,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30005P
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
244,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
244,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3220P
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
241,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
241,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu AUDI A8 D4 zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu AUDI A8 D4 powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie AUDI A8 D4 można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.