7 produktów
Wybierz auto
LPR3260
Otwór o śr [mm]: 30
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
195,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
195,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME59016
Otwór o śr [mm]: 30
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
294,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
294,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMM30247
Otwór o śr [mm]: 30
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
207,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
207,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSDW004
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z ogranicznikiem momentu szczytowego
Uwzględnić informację serwisową: 1
133,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
133,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804554
Ciężar [kg]: 0.43
Liczba otworów do mocowania: 3
250,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
250,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339510016310
326,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
326,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3182654286
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z ogranicznikiem momentu szczytowego
Uwzględnić informację serwisową: 1
238,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
238,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu CHEVROLET EPICA zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu CHEVROLET EPICA powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie CHEVROLET EPICA można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.