6 produktów
Wybierz auto
BRME36001
Otwór o śr [mm]: 36
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
307,53
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
307,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWSJG001
Wymiar gwintu: Plug-in
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
148,89
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
148,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563182600137
700,86
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
700,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339510015310
478,36
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
478,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350804547
Ciężar [kg]: 0.694
575,98
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
575,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3182654209
205,76
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
205,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu JAGUAR S-TYPE zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu JAGUAR S-TYPE powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie JAGUAR S-TYPE można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.