10 produktów
Wybierz auto
224,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
224,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSVV001
Wymiar gwintu: Plug-in
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
135,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
135,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30437
Otwór o śr [mm]: 31
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
240,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563CSC047530
161,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL1101531
Otwór o śr [mm]: 31
Materiał: Aluminium
298,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339510010310
331,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
331,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986486636
264,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
264,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563182600237
302,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350804574
Ciężar [kg]: 0.382
298,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADJ133606
Ciężar [kg]: 0.314
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
175,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu LAND ROVER RANGE ROVER zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu LAND ROVER RANGE ROVER powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.