9 produktów
Wybierz auto
STT164CSC
177,81
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
177,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51245
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
172,02
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
172,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
168,35
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
168,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3130300300
150,34
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
150,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX610110
144,83
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
144,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30256
Otwór o śr [mm]: 27
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
238,85
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
238,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSMS001
Uwzględnić informację serwisową: 1
138,74
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
138,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0432CSCM902
239,49
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
239,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3182654311
288,56
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
288,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT III zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT III powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.