3 produkty
Wybierz auto
SAMM30225
Otwór o śr [mm]: 34
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
155,80
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
155,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJQ109
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
294,92
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
294,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR3238
Otwór o śr [mm]: 34
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
186,00
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
186,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu OPEL FRONTERA zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu OPEL FRONTERA powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie OPEL FRONTERA można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.